FashionDay zorgt voor stress op de zaak

Ja, er is stress. De voorverkoop van onze befaamde FashionDay loopt voor geen meter en hij is volgende week al.

We hebben alle voorbereidingen getroffen, modellen geregeld, visagie, een kapster, een oesterbar, een sakebar, de jongens van Blend, prachtige flyers, posters en tickets, geweldige bedrijven die weer mee willen werken, personeel die de gasten in de watten gaat leggen, een labcocktail verzonnen, alles. Ja, het beloofd een spectaculaire dag te worden, met veel meer elementen dan voorgaande edities. Maar feit blijft, slechts 1/3e van de kaarten is verkocht..

Denken in oplossingen jongens! Niet bij de pakken neer gaan zitten, hoe gaan we dit oplossen? Het moet voor de gasten die komen gezellig zijn, dus we laten ze allemaal boven zitten, dan is dat gedeelte vol. Dan hebben we beneden de standjes staan, je wilt toch ook dat de ondernemers wat verdienen dus we gaan beneden ( Sailor’s Inn ) gewoon open na de show, zodat de gasten die komen ook langs de standjes kunnen lopen. Zo, als we dan nog 6 kaarten verkopen zijn we uit de kosten. Dat moet wel lukken toch? Zo. Ik kan weer ademhalen. Ja, ondernemen gaat niet altijd over rozen…

Tot volgende week zondag, op de FashionDay!

 

SAL-008-posterA2-2015-foodlab

3 reacties op ‘FashionDay zorgt voor stress op de zaak

  1. Laat eventueel je standhouders nog een Facebook actie organiseren, zij hebben ook baat bij een volle tent! P.s deze naam uit eten in Bruinisse dekt niet de lading, je zou denken een column over alle horeca in Bru! Uit eten op de jachthaven?! Succes!

    Liked by 1 persoon

  2. Hallo Fleur, top dat je open en transparant bent ook als het even tegenzit (dat is ook ondernemen). Facebookactie door de standhouders, zoals hierboven is een goede actie. Tevens kan ik (mogelijk ook anderen/ben mogelijk ook niet de doelgroep) nauwelijks iets vinden wat de fashionday inhoudt en wie er bijvoorbeeld staat. Er is volgens mij geen aparte landingspagina of wel? Heb je je doelgroep goed in kaart gebracht welke je wilt bereiken en daarop je online en offline marketing op afgestemd (waarom is het vorige keer mogelijk wel gelukt). Mogelijk kan je richting bedrijven (welke binnen je profiel past) nog leuke pakketten aanbieden (bijvoorbeeld vanaf 5 kaarten krijg je een gereserveerde plaats bij de runway, etc. etc.). Jij en Marco veel succes gewenst!

    Liked by 1 persoon

    1. Hi Hein,

      Thanks voor je reactie! Ja, alles is qua marketing hetzelfde gegaan als voorgaande edities, eigenlijk nog meer omdat er meer bedrijven deelnemen en deze allen de flyer met alle informatie erop hebben gedeeld op o.a. Facebook.

      Een aparte landingspagina heb ik nog niet aan gedacht en vind ik zeker een goed idee, dit voor de volgende keer. Bedankt voor de tip en het meedenken!

      Groetjes, Fleur

      Like

Laat een reactie achter op fleurverloo Reactie annuleren

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s